Annons

fredag, maj 02, 2008

Jag är beroende

Jag har kommit på att jag under de senaste dagarna har ett ökande intresse för almanackor. Jag har haft det under en längre period, men det är inte förrens nu som jag har märkt det. Nu så kan jag inte sluta gå in på www.personligalmanacka.se och jag kan inte sluta tänka på den sidan. Jag vet inte vad det kan bero på, men jag antar att jag helt enkelt älskar detta företag. Jag har skrivit till dem och sagt att jag skulle vilja börja jobba där, men jag vet inte om de kan tänka mig att jag jobbar hemifrån mig i Finspång, men jag hoppas det. Jag hoppas att de skulle vilja prova mig som produktutvecklare eller supportansvarig. Jag får nog svar inom ett par dag. Jag hoppas att det blir ett bra beslut. Jag tycker verkligen om deras idé. Jag är nästan sjukt besatt av almanackor. Det förvånar mig. Vad bra att jag har ett ofarligt beroende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ditt beroende äger!

Anonym sa...

Hej! Jag tycker också om almanackor, jag beställde en från personligalmanacka.se inför årsskiftet och är helnöjd med den =)

Annons